Bijna zover! - Reisverslag uit Kanne, België van Elena Rigby - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Kanne, België van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Elena

15 April 2014 | België, Kanne

Op vraag van velen van jullie, en bij gebrek aan deelname aan de klassieke social media, heb ik deze oude blog weer tot leven geroepen. Via deze weg hoop ik jullie op de hoogte te kunnen houden van mijn doen en laten op het grote avontuur...

Binnen exact een week is het zover, dan reis ik naar mijn eerste bestemming: Ierland. Daar ga ik een kleine vier weken helpen bij Camphill Dingle, een woongemeenschap voor geestelijk gehandicapten. Veel informatie heb ik zelf ook niet, dus ik ga er met een open geest naartoe, het wijst zichzelf wel uit.
Dat is overigens ook het motto van het hele avontuur!

Bij elke nieuw bericht of fotoalbum krijgen jullie in principe een mailtje. Als je dat niet wil, laat het me even weten. En verder is het ook toegestaan om de link door te sturen naar andere geïnteresseerden, uiteraard!

Veel liefs!!
ellen

• 16 April 2014 - 17:28

Lieneke:

maak je geen zorgen over de weg kwijt raken in Ierland, heb kaart voor je

• 16 April 2014 - 21:49

Greet:

Gewoon voor gaan, alles valt in de plooi hoor......
    Liefs

• 21 Mei 2014 - 15:01

Serena:

hey lieverdje, ik heb echt geen updates ontvangen! Kan je kijken of je me nog n keer toevoegt bij je contactlijst? X