skibby ahoy! - Reisverslag uit Skibby, Denemarken van Elena Rigby - WaarBenJij.nu skibby ahoy! - Reisverslag uit Skibby, Denemarken van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

skibby ahoy!

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

05 Juni 2014 | Denemarken, Skibby

Na vijf dagen op weg ben ik jullie een update verschuldigd - vragen stromen binnen over hoe het hier is en of we mooi weer hebben enzo :-)

Dus: Robert en ik zijn in twee dagen gelift van Bodegraven, NL naar het ecodorp Svanholm (www.svanholm.dk) in Denemarken. Bij tijden ging het moeizaam, en soms weer heel makkelijk. Maar goed, dat is zo als je gaat liften, geduld cultiveren is dan verstandig.

De aankomst in Svanholm was hartelijk, onze kamer is ruim en comfortabel, het eten lekker en de mensen open en gemoedelijk. We werken voorlopig in de tuin, elke dag van 8 tot 15u. We hopen volgende week door te schuiven naar de bouwgroep, gezien er in de tuin niet zoveel nieuws te leren valt. Afwachten hoe het loopt. Het weer is erg wisselvallig, maar algemeen genomen goed: temperaturen rond twintig graden, met af en toe zon, af en toe wolken en een briesje. Ideaal werkweer.

De weekends hebben we vrij, en bovendien is maandag een feestdag, dus we gaan er een lang weekend van maken in Kopenhagen, waar onlangs een uit het oog verloren vriend uit Buenos Aires van me opdook, dus dat is weer handig!

ik gooi alvast wat beelden online van ons lift-avontuur en van Svanholm zelf. Binnenkort meer!
Groetjes!
ellen

• 05 Juni 2014 - 20:51

Greet:

Ziet er bijzonder uit.......

Geniet maar verder lieverds! Het is jullie beiden zo gegund.

xliefsx
    Greet

• 05 Juni 2014 - 21:51

Rita:

het ziet er een toffe bende uit, zou er ook willen bij zitten.
    het beste
    make

• 06 Juni 2014 - 14:01

Richard En Hellen:

Geniet van het lang weekend in Kopenhagen
    Hier gaat alles zijn gangetje XXX
    Liefs van ons

• 08 Juni 2014 - 20:36

Olga:

Ziet er goed uit. Leuke foto's . Geniet ervan. Lfs. Olga en Fam.