CPH - Reisverslag uit Skibby, Denemarken van Elena Rigby - WaarBenJij.nu CPH - Reisverslag uit Skibby, Denemarken van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

CPH

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

12 Juni 2014 | Denemarken, Skibby

Hoi allen,
weer even een kleine update én een heleboel foto's!

We hebben een ge-wel-dig weekend in Kopenhagen gehad. Het weer was fantastisch, het weerzien met Maxi uit Buenos Aires errrrg fijn. Bovendien hebben we dankzij hem onderdak gevonden en een heleboel leuke mensen ontmoet. De details, tja: biertjes, parkjes, concertjes, verjaardagsfeestjes, barbecues, wandelingen, bezoekjes aan Christiania, gezellige, grappige en filosofische gesprekken, kortom het hele leven gebundeld in een weekend! :-) (overigens niet al die meervouden kloppen maar ik vond het wel mooie staan). Oh ja, en Kopenhagen is een mooie stad, met fijne mensen. Tenminste dat denk ik... toch weer niet zo goed ge-toerist, oops.

Wegens het gefeest zitten we nu met een kleine oververmoeidheid, wat mij betreft ook mede door het meer fysieke werk bij de bouwgroep (zie foto's). Echt leuk om eens wat anders te doen en de stoere uit te hangen met hoogtewerkers en schuurmachines en steigers en en en (ook hier vooral poëtisch verantwoorde meervouden...)

Wat betreft de mensen hier in Svanholm is er wat verandering op til, deze week vertrekt de één na de ander, vermoedelijk betekent dat heel wat nieuw bloed volgende week, altijd fijn.

We zijn ook druk bezig om iedereen warm te maken voor het WK want we willen vooral dat het groot scherm permanent beschikbaar is, dat we alles kunnen volgen (hahaha ik hoor ze in Antwerpen al lachen, nee ik ben geen voetbalfan, alleen tijdens het WK, en zeker als zowel België en Nederland meedoen natuurlijk!)

geniet van de plaatjes!
x