Adam's kingdom - Reisverslag uit Høvåg, Noorwegen van Elena Rigby - WaarBenJij.nu Adam's kingdom - Reisverslag uit Høvåg, Noorwegen van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

Adam's kingdom

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

13 Juli 2014 | Noorwegen, Høvåg

We hebben het GOED hier! Isefjar is paradijselijk en we hebben net een paar zonovergoten dagen achter de rug waarin we optimaal van de fjord en het strand konden genieten. De camping zat flink vol, waardoor er een gezellige drukte heerste tijdens de barbecue gisteravond en in de houtgestookte 'hot tub' nadien. Een top zaterdagavond met biertjes en fijn gezelschap, en de overwinning van Nederland op Brazilië als kers op de taart!

Het team van vrijwilligers raakt inmiddels goed op elkaar afgestemd en de sfeer is optimaal. Ondertussen kennen we het reilen en zeilen van de hele camping en kunnen we ons mannetje staan achter de receptie. Er is veel ruimte voor verbetering op deze plek, maar helaas geen geld of goed beleid, dus dat is best frustrerend soms. Maar onze bataljon-aanvoerder Adam leidt het schip met veel schwung, oneindige anekdotes en ontelbare lachsalvo's, dus dat maakt veel goed! (Adam is ex-militair, vandaar de verwijzingen aha)

Momenteel is er storm op komst en de camping is quasi leeg, maar het goede weer zou terugkeren vanaf maandagmiddag. We verwachten nog twee nieuwe vrijwilligers vandaag, en Marian vertrekt morgen. We zijn nog niet van de camping afgeraakt, behalve om inkopen te doen. Zelf hoop ik dat een bezoekje aan Lillesand nog mogelijk is, dat schijnt een heel mooi stadje te zijn...

Dit is waarschijnlijk voor even het laatste bericht, binnen twee weken gaan we weer richting België-Nederland. Tot dan!

groeten,
Ellen en Robert

• 14 Juli 2014 - 20:23

Greet:

Deze camping ziet er super netjes uit, en 't voelt zo warm en gemoedelijk daar.
    Daar zie ik mezelf wel ergens tussen zitten voor even......

Dikke knuffel voor beiden
    Greet

• 14 Juli 2014 - 22:15

Lilian:

Hoi El, ziet er heerlijk relaxed uit daar, love Norway :-) heb je gemist bij de afsluitparty van 2enjoy gisteren, maar ik zie dat je je BBQ+biertjes quotum ruimschoots gehaald hebt, haha. Veel plezier nog en we zien ons weer xxx

• 21 Juli 2014 - 15:17

Leen:

Hey Elenita, heb eindelijk deze site kunnen openen (op mn ipohone werkt ie niet). Klinkt allemaal erg fijn daar. Laat zeker iets weten als je in town bent, wij gaan pas in augustus op reis. Liefs, Leen