escape to Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu escape to Porto - Reisverslag uit Porto, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

escape to Porto

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

06 Oktober 2014 | Portugal, Porto

hehe, we zijn in allerijl vertrokken uit Galicia - het werkte gewoon niet, we hebben ons best gedaan maar het mocht niet baten, jammer, helaas, moving on!

Dus zitten we nu bij Katelijn in Porto, heerlijk om weer eens warm ontvangen te worden! Een paar dagjes bijtanken, wassen, uitrusten, lekker eten, biertjes drinken en genieten van de mooie stad, de cultuur, de vriendschap en boeiende gesprekken.

Woensdag rijden we door richting Algarve, van daaruit weer meer nieuws.

Trouwens even een praktische melding: om álle foto's bij de berichten te kunnen zien moet je doorklikken op 'ga naar het overzicht'. de preview geeft max 20 foto's weer en bij het vorige bericht staan er inmiddels 35!

Até pronto!
x

• 06 Oktober 2014 - 21:40

Lilian:

Ha El,

Porto becomes you :-)
    Fijn dat er wat warmte in de lucht zit, letterlijk en figuurlijk en het blijft leuk om je te volgen.
    Veel plezier op weg naar de Algarve, komen jullie ook langs Vila nova de milfontes, nou ja, if so, heeeel mooie kust en vers gegrilde sardines...mocht je trek krijgen, haha...
    Hier gaat alles zijn gangetje, 2enjoy is begonnen aan kerstliedjes, het vrijdagavond pinten drinken wordt door de harde kern stevig volgehouden en je weet het, altijd een plek voor jou hè.

groetjes en tot het volgende verslag, xxx lilian

• 07 Oktober 2014 - 09:55

Corine:

Alé zeg Galicië viel niet mee. Het weer is niet je dat maar de vis, de lekkere vis en de mooie omgeving kon mij vorig jaar toch echt wel bekoren.
    Enfin veel amusement daar in Porto en niet teveel Porto drinken hé... (haha)
    kissiekiss
    Corine

• 13 Oktober 2014 - 18:41

Iris:

Heykes Ellen en Robert,
    We zijn van e.mail adres verandert. We wilden dit even laten weten zodat onze e.mails niet in ongewenste berichten zouden geraken. Alles verder goed met jullie?

Groetjes uit Angreau.