wondermooie winterdagen - Reisverslag uit Ourique, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu wondermooie winterdagen - Reisverslag uit Ourique, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

wondermooie winterdagen

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

05 December 2014 | Portugal, Ourique

hmmmm...de titel dekt de lading al, of niet?
Portugal is prachtig in de winter, alles mooi groen en overdag temperaturen tussen 12 en 20, wat wil een mens nog meer.

Ik ben al een hele week bezig met het maken van vuur bij Richard en Caroline, teneinde de stapels en stapels cistus te verbranden die Fernando en ik de weken hiervoor hebben gewied. Het is een heerlijke klus, hoewel best intens, maar ik geniet ervan om gewoon op de heuvel te staan kijken naar het vuur en de prachtige omgeving. Zie de foto's!!!

Mijn tijd hier loopt op zijn einde, Fernando, de andere vrijwilliger is vertrokken en hoewel dat betekent dat ik eindelijk de tent heb ingeruild voor een luxecaravan met verwarming, vind ik het ook stilaan tijd om weer wat anders te zoeken. Mijn contact met Richard en Caroline is zeer variabel, en ik mis de gezellige momenten en kaartavonden met Fernando. Ik focus nu nog een paar dagjes op mezelf en het schrijven, daarna ga ik weer naar Anika en Oli.

Kerstmis komt gestaag dichterbij, dat wil zeggen dat ik een aantal van jullie weer in levende lijve zal zien, jippie!!!!

geniet van de foto's en tot gauw!! (ben in BE van 22/12 tot 3/1)

groetjes
ellen

• 05 December 2014 - 20:15

Greet:

Hmhmm Ellen, weer herkenbare plaatsen Portel en Beja..... Zeg me, waar is het nu niet mooi in Portugal?
    Geniet nog maar wat van de heerlijke,mooie, maar ook warme dagen, want hier zijn de temperaturen bij het vriespunt.
    Zo eens even op jezelf zijn is nooit slecht, mijn gedacht!!!

Tot binnenkort

Dikke knuffel
    Greet

• 06 December 2014 - 01:20

Annemie :

Nog even de zonnebatterij opladen, en... Tot heel binnenkort!

• 06 December 2014 - 13:34

Serena:

<3 Wonderschoon inderdaad...... !!!

• 06 December 2014 - 15:15

Karen:

Mooie foto's. Veel zon nog precies... Wij zijn met kerst en nieuw 2 weken thuis... groetjes en tot dan misschien xk

• 07 December 2014 - 21:02

Lieneke:

Kom dan absoluut Kerst met ons vieren, 27-12 met 2enjoy of Kerstavond mis in Heugem.
    Tot gauw vrouw