on the road...! - Reisverslag uit Tralee, Ierland van Elena Rigby - WaarBenJij.nu on the road...! - Reisverslag uit Tralee, Ierland van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

on the road...!

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

10 Mei 2014 | Ierland, Tralee

Zo, mijn tijd bij Camphill Dingle zit erop. Ik heb besloten om de laatste week nog wat rond te reizen in Zuidwest-Ierland. Helaas zit het weer nog niet erg mee, maar hopelijk komt daar gauw verandering in, duimen maar...
Ik voeg nog wat foto's toe van de voorbije tien dagen in Camphill, zo zien jullie wat beelden van de plek en de mensen daar.
Vorig weekend was het Bealtaine festival in Dingle, dat was echt geweldig: muziek en dans en workshops en theater het hele weekend lang. Er is dus weinig gewerkt en veel gefeest! En er was zelfs een parade waar de hele Camphill gemeenschap in meeliep, voor mij een keertje leuk om toeschouwer te zijn uiteraard. Helaas helaas ook die dag enkel regen. Tja het weer is echt op en top Iers, op de regen kan je elke dag rekenen, de wind is ook meestal van de partij en als je geluk hebt krijg je een streepje zon! :-) desondanks heb ik toch al een flink kleurtje van het werken in de tuin, zon of geen zon.
Goed, en nu dus op rondreis. De voorbije twee dagen heb ik alle hoekjes van het schiereiland Dingle bezocht. Momenteel maak ik een tussenstop in het stadje Tralee en hopelijk breng ik de komende dagen in Killarney en omgeving door, waar schijnbaar een mooi natuurreservaat is. Kaarsjes branden voor zon mag :-)
het volgende verslag is waarschijnlijk live, wanneer ik jullie allemaal weer zie in en om Antwerpen en Maastricht. Tot dan!
x

  • 10 Mei 2014 - 15:10

    Leo:

    Aan de foto's te zien is het daar toch een mooie gezellige plaats. Natuurlijk spijtig van het weer maar, als het u een troost mag zijn, hier is het minstens even slecht hoor!

    Ellen, ik heb gelezen dat je nu het lettertype kan aanpassen. Wil je eens proberen het wat groter te maken want ik heb echt moeite met de kleine tekst.

    Nog veel plezier en tot volgende week.

    papa

  • 10 Mei 2014 - 18:42

    Rita Briers:

    Hoi Ellen,

    Heb Tralee en Kilarney opgezocht en het lijken mij mooie plaatsen, genoeg om te bekijken denk ik. Kilarney is nog mooier vind ik en inderdaad mooie natuurparken, geniet er van, hopelijk valt het weer wat mee, maar hier is het ook niet veel soeps, zoals onze papa al geschreven heeft, nu komt het zonneke efkes piepen. Wij hopen dat ze morgen ook wat schijnt en dat het niet teveel regent, in Lier zijn het Lierische kunsten, ons Lotte moet optreden met de muziekschool in de Jezuïetenkerk en er is buiten in de omgeving nog van alle optredens.
    Gij hebt verleden week goed kunnen meevieren, allez ge moet maar geluk hebben dat ge daar dan juist zijt. Het is ook plezant om uw foto's te bekijken, zo hebben we een idee met wie ge daar aan het werken zijt, nen toffe groep, lijkt mij.
    Geniet van je laatste dagen en tot zondag zeker.
    Kusjes
    Make

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Tralee

Ierland

vrijwilligen in Ierland

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2014

korte tussenstop

10 Mei 2014

on the road...!

27 April 2014

Welcome to Dingle!

15 April 2014

Bijna zover!
Elena

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 25300

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 31 December 2020

South!

30 Mei 2014 - 28 Juli 2014

Scandinavië

22 April 2014 - 17 Mei 2014

Ierland

12 November 2007 - 21 December 2007

Argentina-Chile

Landen bezocht: