viva los flip-flops - Reisverslag uit Cabanas de Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu viva los flip-flops - Reisverslag uit Cabanas de Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

viva los flip-flops

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

17 Maart 2015 | Portugal, Cabanas de Tavira

sim sim,
geland en geïnstalleerd in cabanas de tavira!!!
ik stuur plaatjes mee van mijn nieuwe stek - een caravan annex huisje in het groen van conçeicão-cabanas. ik heb er niet veel meer woorden voor dan: het is hier geweldig! het leven verloopt volgens het ritme van de zon en de vogels, het is traagheid en warmte en geniéten!

ik nodig bij deze iedereen uit om een keer op bezoek te komen!

het eerste bezoek haal ik binnen drie uurtjes af in de luchthaven van faro, de eer is aan achternichtje ilse. nu maar hopen dat de zon het wint van de regen de komende dagen...!

buiten huis en tuin inrichten en een beetje de omgeving verkennen doe ik nog niet zo veel, maar daar komt snel verandering in - dit weekend artesania markt in tavira waar ik ga verkopen met finse vriendin kaisa, jippie.

a vida algarviana é BOA!
:-)

beijinhos
ellen

• 17 Maart 2015 - 19:59

Greet:

Wow Ellen, voelt "VRIJ", en natuurlijk!
    Geniet vd komende tijd met je achternichtje en binnenkort krijg je van mij meer info.

Zonnige groetjes
    Greet

• 18 Maart 2015 - 18:41

Arwen:

que optimo!

Klinkt super boa

Geniet ervan en ga tussen alle drukte echt kijken naar een gaatje...want ziet er mega idyllisch uit

• 20 Maart 2015 - 13:40

Annemie:

Waaaaaaw!!! Geniet ervan:). Ik doe mijn best om het ook allemaal life te komen bewonderen, als ik weer terug ben;). Succes!

• 09 April 2015 - 17:36

Winny:

Hey Ellen

Als je ons uitnodigt, wil dit zeggen dat je deze zomer niet naar België komt? Ik ben momenteel ook met vanalles bezig dus een tripje naar Portugal zal er niet inzitten. Geniet nog van je leven daar en tot weerziens xxx