endings and new beginnings - Reisverslag uit Cabanas de Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu endings and new beginnings - Reisverslag uit Cabanas de Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

endings and new beginnings

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

23 Mei 2015 | Portugal, Cabanas de Tavira

Lieve allemaal,
deze blog loopt een beetje op zijn einde. Gezien het nu inmiddels wel duidelijk is Waar Ik Ben. Heel af en toe zal ik nog wel eens een update doen zodat jullie op de hoogte blijven van het reilen en zeilen in Cabanas. En uiteraard om wat foto’s met jullie te delen.

Maar ik ga me vanaf nu meer focussen op de andere blog. Het gekeuvel ruimt baan voor de literatuur. Ik nodig jullie allen uit om me vanaf nu ook daar te volgen. In mijn vorige bericht gaf ik jullie al een website, maar ik ben inmiddels overgeschakeld naar een betere en universelere blog. Als je op ‘VOLG’ klikt krijg je automatisch bericht wanneer er nieuwe schrijfsels te lezen zijn. http://llrigby.wordpress.com.

Wat betreft de fotowedstrijd, die heb ik dankzij jullie stemmen GEWONNEN, waarvoor dank! De winnende foto is hieronder nogmaals te zien, als eerste in de reeks. De prijzenpot schaftte een niet onaardig bedrag, te besteden in de lokale fietswinkel. Ik heb een vouwfiets besteld, die ik naar alle waarschijnlijkheid online zal verkopen. Tja. :-)

En nog even terugkomen op die job waar ik de laatste keer zo vrolijk over was. Ik heb er welgeteld één dag mogen werken. De Portugese idiosyncrasie is vaak ondoorgrondelijk. Ik heb besloten het mij niet aan trekken, te vertrouwen op wat komt, en me dan vooral niet te veel illusies te maken! Ach, ach, komt goed.

En wat dagdagelijks nieuws aangaat: ik heb sinds een paar weken een nieuwe buurman genaamd James. Ik ken hem van mijn laatste vrijwilligersklus, het is een prima kerel met zin voor initiatief. Dankzij hem wordt ons kleine paradijs elke dag mooier en beter. Samen zijn we druk met elektriciteit, waterleidingen, vloeren en wanden fiksen, groenten en kruiden en bloemen zaaien, schaduw creëren in de tuin, etc. etc. We weten ons bezig te houden! Daarbuiten wordt er gefietst, gezwommen, gewandeld, gelachen, gedronken, gekookt, gekletst, geschreven, en boven alles: GELEEFD!

beijinho

ellen

Ps en ik heb eindelijk een nieuwe camera! een panasonic lumix met leica lens 18x zoom :-)

  • 23 Mei 2015 - 23:42

    Greet:

    Hey Ellen, het laatste woordje is het belangrijkste van je reisverslag "Endings and new begiinnings".
    Blijven LEVEN, dan komt wat noodzakelijk is om in de de materiele wereld te blijven vanzelf.
    Ik steun je hierin meer dan ooit....
    Alle liefs
    Greet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Cabanas de Tavira

South!

vrijwilligen in Zuid-Europa

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2015

fauna, zweet en flora

23 Mei 2015

endings and new beginnings

30 April 2015

literature art & friendship

17 Maart 2015

viva los flip-flops

24 Februari 2015

algarvakantie
Elena

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 25291

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 31 December 2020

South!

30 Mei 2014 - 28 Juli 2014

Scandinavië

22 April 2014 - 17 Mei 2014

Ierland

12 November 2007 - 21 December 2007

Argentina-Chile

Landen bezocht: