where is pipi? - Reisverslag uit São Marcos da Serra, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu where is pipi? - Reisverslag uit São Marcos da Serra, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

where is pipi?

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

28 Oktober 2014 | Portugal, São Marcos da Serra

pipi langkous zou hier namelijk niet misstaan op het plekje van Anika en Oli!
Ik ben nog steeds in de Algarve, maar niet meer bij Rudi, en inmiddels ook zonder Robert. Die brengt nu een paar dagen door in Lissabon met Nicky en gaat daarna op cursus bij Tamera. Daarna zien we elkaar weer een paar dagen en kunnen we bijkletsen en ervaringen uitwisselen.

Robert vond het jammer dat hij niet langer kon blijven bij Anika en Oli, want daar is het goed toeven en werken. Er is een heleboel te doen, hun project zit nog in opstartfase. Wat wil zeggen dat er ook nog vanalles moet gebouwd worden, en dat is nu net waar we eigenlijk al zo lang zin in hebben. Een paar dagen geleden werd het idee van een douche geopperd, en ondertussen hebben we het plan daarvoor uitgetekend, de materialen gekocht, en de vloer gelegd. Heerlijk om te kunnen werken met échte aanpakkers. En ik leer een hoop bij, van cement maken tot leggen!

Benieuwd aan wat voor projecten ik de komende twee weken nog mag meewerken! In ieder geval is het een fijne plek, mooi en gezellig. De bewoners zijn Anika en Oli, een stel Duitse dertigers, Zoë, de puberdochter van Anika, Sam en Madam de honden, Helikoper de kat, 6 kippen en een ezel. En verder is er nog een vrijwilliger, Georg, en zouden er vandaag nog twee nieuwe toekomen. Ik hoef dus niet eenzaam te zijn na Roberts vertrek ;-)

Hup, nog wat foto's erbij en jullie zijn weer allemaal up to date!
Ohja - en inmiddels is het hier WARM, de regen is slechts een verre herinnering, het is hier nu bakken en zweten geblazen bij temperaturen tussen 25 en 30 graden!

saludos

• 28 Oktober 2014 - 21:02

Olga:

Ziet er weer goed uit. Veel succes daar!
    Groetjes uit Bodegraven.