laatste week... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Elena Rigby - WaarBenJij.nu laatste week... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

laatste week...

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

07 Juni 2006 | Argentinië, Buenos Aires

tis hard om onder ogen te zien maar feiten zijn feiten: nog zes dagen te gaan.
De laatste vier zijn vrij rommelig verlopen naar mijn gevoel, maar altijd positief!
Zaterdag was grijsss en nattt, bovendien redelijke kater van vrijdag dus niet veel gedaan. Heel de namiddag op bezoek geweest bij Lorena, een goeie vriendin van Gerardo en vroeg in bed.
Zondagmiddag gaan eten bij de familie Mazzon, lekker huisgemaakte pizza en vleesstoofpot, die Mavi kan er wat van!
Dan na het uitgebreide middagmaal rond een uur of zes richting San Telmo getrokken met Marcelo want ik wilde nu toch eindelijk wel eens live tangodansers zien. Ahum, we hebben nog net het applaus horen wegebben van het laatste optreden...tja. Dan hebben we maar wat gemarkt :-) maar op de terugweg toch nog een tangobal voor de derde leeftijd kunnen meepikken hihi.
Ergens aan Plaza de Mayo zijn onze wegen gescheiden en ben ik naar Palermo afgezakt voor dinner en wat de avond me bracht...: Leo, veel whiskeys en een avond boordevol lol, aiai! da was smorgens wel andere koek natuurlijk... zo heb ik dus de eerste echte warme dag (toch wel 18 graden ahum) gemist door in bed te liggen...
maar vandaag heb ik dat rechtgezet, ben vroeg opgestaan en heel de dag gaan wandelen langs parkjes en langs de waterkant, zaliggg!!!

• 07 Juni 2006 - 20:18

Mama: