kadootje voor het nieuwe jaar - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu kadootje voor het nieuwe jaar - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

kadootje voor het nieuwe jaar

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

06 Januari 2015 | Portugal, Tavira

queridos!!!

ik wens jullie allemaal een fantastisch 2015, daarom dit bericht met nog wat extra foto's van de laatste twee maanden, én van mijn mooie kerstdagen in het belgenland...

Ik ben inmiddels alweer in de Algarve, hehe. Ik ben eerst twee dagen bij Fernando op bezoek gegaan in Lisboa en dat was heerlijk! Lekker eten, fijn gezelschap en heerlijke wandelingen door de straatjes van Alfama met een schitterende avondzon én de volle maan op de achtergrond.

En sinds gisteren ben ik weer in het Zuiden, eerst even langs bij Anika en Oli, en dan doorgereden naar Tavira, waar ik de komende tijd zal vrijwilligen bij Tamar Welti, een Israëlische Zwitserse die al 20 jaar hier woont. Misschien ben ik voorbarig, maar voorlopig lijkt het een hemelse plek - sowieso wat betreft de omgeving maar ook wat accomodatie, eten, medevrijwilligers en werkomstandigheden aangaat. Echt luxe hier!!!

Ik beloof binnen een paar weken een nieuw bericht te posten met meer details over wat ik hier doe, en uiteraard met foto's!

groetjes
ellen