kadootje voor het nieuwe jaar - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu kadootje voor het nieuwe jaar - Reisverslag uit Tavira, Portugal van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

kadootje voor het nieuwe jaar

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

06 Januari 2015 | Portugal, Tavira

queridos!!!

ik wens jullie allemaal een fantastisch 2015, daarom dit bericht met nog wat extra foto's van de laatste twee maanden, én van mijn mooie kerstdagen in het belgenland...

Ik ben inmiddels alweer in de Algarve, hehe. Ik ben eerst twee dagen bij Fernando op bezoek gegaan in Lisboa en dat was heerlijk! Lekker eten, fijn gezelschap en heerlijke wandelingen door de straatjes van Alfama met een schitterende avondzon én de volle maan op de achtergrond.

En sinds gisteren ben ik weer in het Zuiden, eerst even langs bij Anika en Oli, en dan doorgereden naar Tavira, waar ik de komende tijd zal vrijwilligen bij Tamar Welti, een Israëlische Zwitserse die al 20 jaar hier woont. Misschien ben ik voorbarig, maar voorlopig lijkt het een hemelse plek - sowieso wat betreft de omgeving maar ook wat accomodatie, eten, medevrijwilligers en werkomstandigheden aangaat. Echt luxe hier!!!

Ik beloof binnen een paar weken een nieuw bericht te posten met meer details over wat ik hier doe, en uiteraard met foto's!

groetjes
ellen

  • 11 Januari 2015 - 19:50

    Olga:

    Een mooi 2015

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Tavira

South!

vrijwilligen in Zuid-Europa

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2015

fauna, zweet en flora

23 Mei 2015

endings and new beginnings

30 April 2015

literature art & friendship

17 Maart 2015

viva los flip-flops

24 Februari 2015

algarvakantie
Elena

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 25303

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 31 December 2020

South!

30 Mei 2014 - 28 Juli 2014

Scandinavië

22 April 2014 - 17 Mei 2014

Ierland

12 November 2007 - 21 December 2007

Argentina-Chile

Landen bezocht: