adios regen en koude! - Reisverslag uit , van Elena Rigby - WaarBenJij.nu adios regen en koude! - Reisverslag uit , van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

adios regen en koude!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

13 November 2007 | ,

hihaaaa,
we zijn gearriveerd in het warme chili, jippie! Voorlopig nog niet veel te melden, ik ben aangekomen in santiago na een vlotte reis -veel geslapen- en zeer gemakkelijk mijn weg gevonden tot bij mijn gastheren... meteen ondergedompeld in een aziatische sfeer want de dueña hier is half chinees-half argentijns en heeft nicolas -el dueño- en mij gelijk een fantastische chinese maaltijd voorgeschoteld, geserveerd aan een lage tafel met kussens om te zitten... santiago zelf heeft mij voorlopig al getrakteerd op een zeer modern en gemakkelijk metrosysteem, vriendelijke geichten en lekkere koffie. binnen een half uurtje trek ik de stad in op zoek naar meer indrukken, maar so far so good dus!
groeten!!!

• 13 November 2007 - 18:36

Mama En Papa:

Een pak van ons hart al dat ge goe aangekomen bent en goed ontvangen op je locatie. Geniet maar van het goee weer, want hier heeft het de ganse dag geregend.
    Kusjes

• 14 November 2007 - 19:42

Joost:

en de beving gevoeld? 't zou tot in santiago voelbaar zijn geweest
    groetjes