Viva las chanclas! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Elena Rigby - WaarBenJij.nu Viva las chanclas! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

Viva las chanclas!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

27 Mei 2006 | Argentinië, Buenos Aires

jippiieee, het is nu 11u smorgens en ik ben naar hier gestapt op men sletsen, flipflops, of hoe je het ook wil noemen... chanclas dus. Ik kan men geluk niet op, het is nu dus officieel terug warm.
Gisteravond op stap geweest met Astrid, een meisje dat ik toevallig in antwerpen leerde kennen 3 maanden geleden, en dan ben ik haar nog toevalliger op het vliegtuig naar madrid opnieuw tegengekomen, toen zij net vertrok richting colombia om haar vriend daar op te pikken en samen door zuid-amerika te reizen met bestemming Buenos Aires. En nu wonen ze dus sinds een maand hier en zijn we gisteren een pint gaan drinken in Palermo.
De voorbije twee dagen stonden voor mij vooral in het thema van de muziek, ik heb via Paula en Fernando een heel aantal muzikanten leren kennen op een verjaardagsfeestje donderdag, en zij op hun beurt waren ook heel geinteresseerd in wat we met Fiebre doen in Antwerpen... dus misschien valt er nog wel iets te regelen voor de volgende edities van Navetango/Mestizo Club...
Morgen ga ik Julian opzoeken in La Plata, das een vriend van Gonzalo, dus dan ben ik er eens een dagje uit...
Vandaag ben ik hier trouwens een week, maar het lijkt eerder een maand ofzo, al zoveel dingen gezien en gedaan...
enfin, dus waarschijnlijk tot maandag voor een nieuw verslag met fotos!
groetjes allemaal!!!

  • 27 Mei 2006 - 18:00

    Mama:

    Ge hebt toch ook van die goeie momenten dat je iemand toevallig iemand tegenkomt ginder die je in Antwerpen hebt leren kennen. Da's wel tof, denk ik.
    En dan nog vele muzikanten leren kennen, uwe kennisenkring van zuidamerikanen gaat groot worden, maar ook zeer amusant voor u.
    Hier is het nog altijd hetzelfde slecht weer, een paar uurtjes droog en dan terug plensbuien voor de rest van de dag, dus geniet maar van hete goede weer ginder en van de mensen.
    Kusjes van mama en ook groetjes van onze papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Argentina-Chile

Argentina-Chile

Recente Reisverslagen:

13 December 2007

zonzeestrand

06 December 2007

siempre buenos aires

01 December 2007

Buenos Aires - aires calientes

26 November 2007

tante sidonia in patagonia

22 November 2007

elena mendocina
Elena

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 25322

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 31 December 2020

South!

30 Mei 2014 - 28 Juli 2014

Scandinavië

22 April 2014 - 17 Mei 2014

Ierland

12 November 2007 - 21 December 2007

Argentina-Chile

Landen bezocht: