Cerati & La Plata - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Elena Rigby - WaarBenJij.nu Cerati & La Plata - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Elena Rigby - WaarBenJij.nu

Cerati & La Plata

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Elena

29 Mei 2006 | Argentinië, Buenos Aires

okee, hier zijn we weer. Vandaag maandag, opruim en wasdag, want morgennacht komt de ma van fernando terug van Miami, dus alles moet er weer piekfijn uitzien... zucht.

Zaterdag rondgetoerd met Marcelo in zijn auto, langs alle mogelijke wijken en hoekjes van Buenos Aires en langs de rivier... Daar een lekkere choripan gegeten op een terrasje aan het water, joepie! Terug bij hem thuis heeft mister marcelo mij bij mate met koekjes voorgelezen uit zijn favoriete boeken(!!!) Hoogst cultureel verantwoord!
s Avonds afgesproken met Paula om naar de laatste repetitie van Fernando te gaan kijken, er zou daarna een feestje zijn... Een heuse belevenis om daar mee in de studio te mogen meeluisteren en live Gustavo Cerati in actie te zien (voor diegenen die hem niet kennen: zanger van Soda Estereo, zowat DE allergrootste en populairste Latijns-Amerikaanse popgroep aller tijden). Ik heb dus ook het plezier gehad met hem te kunnen praten, en dat kunnen er niet veel zeggen!! Enfin, een feestje is er nooit geweest want blijkbaar is mr Gus ne slavendrijver, ze hebben doorgewerkt tot 12u snachts, en pas dan werd er chinees besteld. Oef. Iedereen was kapot natuurlijk dus het zogezegde feesje viel ferm in het water...enfin het was toch een unieke ervaring!

Zondag naar La Plata geweest, op bezoek bij Julian... Veel gewandeld, een beetje cultuur gesnoven in het plaatselijke culturele centrum en vooral veeeeel gebabbeld. Oorspronkelijk was ik van plan te overnachen in La Plata, maar ben toch snachts nog terug naar BA gekomen... amai als de bus hier binnen reed was ik zo blij van terug te zijn, ik vrees dak zwaar verliefd aan het worden ben op Buenos Aires aiai. Ik voel me ook echt niet op vakantie, tis raar...

Alleehup en dan zal ik nu wat fotootjes uploaden, enjoy!

  • 30 Mei 2006 - 06:57

    Corine:

    Ik denk da ik verliefd zou worden op een paar van die knappe Argentijnse gasten met hun sexy lippen...
    Have fun darling.......

  • 31 Mei 2006 - 11:46

    Mama:

    Mooie foto's en gij bent toch ne gelukzak om in zo een studio te komen waar de beroemdste popgroep opnames maakt.
    Ik ben met ons Lief maandag naar den IKEA geweest, moeten we als ge terug zijt ook eens doen samen met ons drieen (ze hadden er veel rieten manden)
    Gisteren ook wat kasten uitgekuist want het weer is hier nog altijd alles behalve, zaterdag en zondag zou het 20 graden worden, maar noch met noordenwind, we zullen zien.
    Onze papa moet seffens nen
    steunband laten maken voor zijne rug te ondersteunen, want er zou toch ne wervel loszitten en da is nogal een kwalijke operatie en wordt zomaar niet uitgevoerd.
    Alle tot uw verder bericht,
    ge hebt nog 12 dagen om nog te genieten van BA, neem maar zoveel mogelijk herinneringen mee kun je er thuis ook nog van genieten.
    Kusjes van make en pake

  • 31 Mei 2006 - 13:02

    Mama:

    choripan wat is dat eigenlijk. ik gok op brood met chorizo of verkeerd gedacht

  • 01 Juni 2006 - 21:14

    Ben:

    Hola mi amorcita,
    Es la primera vez que lea tus noticias (examenes sabes...) y me parece genial! Ik heb ook goed nieuws: vanavond in Kortrijk om 19h30 (plaatselijke tijd) is mijn nichtje Jutta geboren en ik ben de trotse padrino!!
    Love ya,
    Benneman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Argentina-Chile

Argentina-Chile

Recente Reisverslagen:

13 December 2007

zonzeestrand

06 December 2007

siempre buenos aires

01 December 2007

Buenos Aires - aires calientes

26 November 2007

tante sidonia in patagonia

22 November 2007

elena mendocina
Elena

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 25309

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2014 - 31 December 2020

South!

30 Mei 2014 - 28 Juli 2014

Scandinavië

22 April 2014 - 17 Mei 2014

Ierland

12 November 2007 - 21 December 2007

Argentina-Chile

Landen bezocht: